Killarna har fått en sponsor!

30.04.2015 07:03

 

Jag fick ett mail från Peter Langebro på Nipet Horse:

" Tuffa grabbar ni har!
Mitt namn är Peter Langebro och jag är ägare till Nipet Horse.
Vi är bland annat agent för OneK hjälmar och USGs säkerhetsprodukter.

Jag tycker det ni gör är suveränt, för dessa grabbar behövs inom svensk ridsport. Tänkte de kunde få varsin hjälm... "

Det är ju superfina hjälmar och killarna blev alldeles exalterade så nu väntar vi med spänning på posten!

Dom hamnar i gott sällskap Smiley smile Hannes Melin, Marcus Westergren, Ludwig Svennerstål, Niklas Lindbäck för att bara nämna några killar som rider i dessa hjälmar.

Själv beställde jag en ny säkerhetsväst, bra att ha när jag rider unghästarna. Jag har en kompis som för några år sen ringde mig när hon låg på en äng utanför oss med bruten rygg, det var inte kul kan jag säga. Sen dess försöker jag disciplinera mig och använda väst när jag rider ut eller rider på unghästar. Det är bara en vanesak och jag tänker inte ens på att jag har den på längre.

Vi bugar och bockar och tackar så mycket för att Nipet Horse vill bidra till killarnas säkerhet!

 

 

—————

Tillbaka